ثبــــــــــــت نــــــام
 
جـــــهــــان آرا
آموزشگاه مراقبت زيبايي و آرايشي
 
 

  

مــژده بـه عزيــزان

آغاز ثبت نام براي ترم جديد

آغاز شد

blog

 

 عـــزيــــزاني كـــه از طـــريق سايـــت

  اقــــــدام به ثبــت نام كننــــد شامـــل

 

    تخفيـــــف ويـــــژه مي گردنـــــــد

 

 

ثبت نام

 

   

آدرس موسـسه: ميدان مادر(محسني) خيابان بهـروزبعدازميدان  مينا سمت چپ كوچه 16 پلاك 1 

 تلفن:3-22924172- 09121831780 فكس:22916153

 



نظرات شما عزیزان:

مهناز
ساعت14:35---24 شهريور 1391
خانم حبيب بيگي خيلي كارهاي زيبايي تو سايتتون گذاشتيد آدم ميشنه مقايسه ميكنه آموزشها ماهواره را و هر زيباي شما را بهتون تبريك ميگم من قبرس زندگي ميكنم اگر ايران بودم و يا ْمدم حتما براي كلاس كزاحم شما ميشم من قبل از ازدواج ديپلم وزارت كار را گرفتم ولي فقط ميتونم كارهاي خودمو انجام بدم اميدوارم هميشه موفق پيروز باشيد و اين هنر زيباتونو ول نكنين
پاسخ مهناز جان خيلي خوشحالم كه سايتم مورد پسندت بوده و از اين هنر خوشت آموده چ.ن تو خودت مقداري كار بلد هستي متوجه ميشوي كه اين هنر چيست خوشحال ميشم دوباره به سايت سربزني و دوست دارم شما را از نزديك ببينم پس هروقت آمدي ايران از همين مشخصات تو سايت با موسسه من تماس بگير منتظر ديدارت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, :: 19:54 :: توسط : ايران حبيب بكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان